Revista Publintur

15/10/2016

La Revista Publintur 2017 en marca. Un servei d’atenció i d’informació turística.


Als turistes els cal poder utilitzar serveis d’atenció i d’informació turística, a fi d’assabentar-se i viure amb més intensitat la seva estada vacacional. La Revista PUBLINTUR va veure la llum l’any 1983 i s’ha convertit en un exponent de la col·laboració mixta pública-privada i en un instrument efectiu al servei dels municipis turístics, havent esdevingut un pont entre l’oferta turística, els productes de venda i els serveis al nostre país, potenciant-ne el seu consum.

 

Distribució gratuïta

De juny a octubre realitzem més de 3.080 visites a més de 480 establiments d’allotjament i oficines de turisme ubicats als 15 municipis amb major capacitat d’allotjament d’arreu de la Costa Catalana on distribuïm les nostres publicacions, que estan a l’abast d’un 1,5 milions de turistes.
Amb un tiratge de 410.000 exemplars estem presents a la Costa Brava, a la Costa Barcelona i a la Costa Daurada.


Qui s’anuncia a PUBLINTUR

Diversos són els sectors que any darrera any utilitzen la nostra publicació per informar, promocionar o publicitar un món de productes i serveis pensats per fer més agradable la seva estada vacacional. Aquests solen pertànyer al món de: cultura i art; begudes i alimentació; bellesa, higiene i salut; comerç; comunicacions; esports i temps lliure; finances i assegurances; ens de promoció turística; moda; oferta turística; viatges i turisme; transports;...

Promise

14/10/2016

Promise, marca de moda íntima, amb la bona impressió de Publintur


Amb més de 25 anys al servei de la moda íntima de la dona, PROMISE s’ha posicionat com la marca de confiança per a moltes dones dels més del 25 països on estan presents. Es tracta d’una prestigiosa empresa familiar de segona generació, ubicada a Sant Pol de Mar (El Maresme), focalitzada en la confecció de llenceria i complements per satisfer totes les necessitats de moda íntima femenina, amb una xarxa de més de 50 establiments presents en 8 països.


Diverses són les col·leccions que han estat acreditades, obra de la dissenyadora Roser Samón. Tant els dissenys com la qualitat, el preu i la projecció d’aquesta marca esdevenen un clar exemple d’internacionalització, saber fer i seriositat.


D’ençà fa molts anys PUBLINTUR és el seu proveïdor d’arts gràfiques a l’hora d’editar la seva col·lecció de catàlegs i línia de packaging. Enguany s’han editat els catàlegs: Luxury collection, The new underwear collection, The new swimwear collection, Bridal, The new swimwear collection, Plaisir, entre d’altres.

Més informació: www.promise.com

Aniversari Nautilus

13/10/2016

25 Anys de L’Aventura del Nautilus. Una finestra al fons del mar


Ara fa 25 anys el port de l’Estartit era testimoni de la posada en marxa per part de Subaquatic Vision d’un novedós producte d’oferta turística complementària: l’Aventura del Nautilus, “Una veritable finestra al fons del mar”. Així ho vàrem definir de bon principi des de PUBLINTUR, i volem felicitar Subaquatic Vision, un client innovador i fidel, per aquest magnífic periple empresarial que ha realitzat al costat del sector turístic català on ha aportat producte, servei i competitivitat. Amb aquest nou disseny de vaixell van posar a l’abast del segment vacacional i escolar el misteri i la bellesa de la vida submarina de la Reserva Natural de les Illes Medes. A través de les seves cabines submergides, les embarcacions Nautilus han ofert i segueixen oferint la visió excepcional d’un fons marí ple de vida. Transcorregut aquest període no tan sols disposen d’una flota variada de monocasc i catamarans, sinó també de productes i propostes de lleure vacacional personalitzades: “El corsari Negre” i el nou vaixell “Nemo”.

 

Festa d’aniversari.

El moll va servir per acollir els assistents a la festa d’aniversari dels Nautilus, que fou presentat pel periodista Quim Masferrer, conegut per l’exitós programa de TV3, “El Foraster” que va amenitzar la trobada amb un monòleg adient i divertit amb l’ocasió. Un cóctel ofert a dalt d’un dels vaixells va ser el colofó a l’acte que va comptar amb la presència del director de l’Àgència Catalana de Turisme. Avui l’ empresa Subaquàtic Visión, amb base a l’Estartit, posa a la disposició del públic una flota integrada per 1 trimarà, 2 catamarans, 2 monocascos, 1 monocasc tipus goleta i 1 llanxa ràpida. Tot plegat amb una capacitat de 712 places.

ALS

12/10/2016

ALS obre un nou espai a la Rambla: el Palau Moja, “The Catalan Heritage House”


Des de fa més de 5 anys l’empresa Advanced Leisure Services confia en els serveis i el màrqueting operacional de PUBLINTUR.


Fa uns mesos, de la mà de l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural del Departament de Cultura, l’empresa Advanced Leisure Services va posar en funcionament a la Rambla el Palau Moja, “The Catalan Heritage House”, un nou espai de promoció del patrimoni cultural, material i immaterial de Catalunya.


Advanced Leisure Services és una empresa catalana especialitzada en els sectors del turisme, lleure i entreteniment que ofereix serveis de consultoria, disseny i desenvolupament de projectes. De manera especial, la promoció i la comercialització d’actius i negocis al voltant del temps lliure de les persones, oferint solucions innovadores a les necessitats de les destinacions, institucions i empreses relacionades amb aquests sectors i generant i participant en iniciatives rendibles per al promotor, públic o privat, i duradores per al territori a on s’implanten. Un dels col·laboradors i proveïdors en les tasques de desplegament del màrqueting operacional ha estat l’empresa PUBLINTUR,SA. la qual ve aportant des de fa més de 5 anys la seva experiència en els camps del disseny i la impressió gràfica i digital a l’ensems que actuacions puntuals tant en el camp editorial com en el de la implantació de cartelleria electrònica.


Els visitants podran gaudir de la informació visual, així com a tastar els productes gastronòmics de qualitat i artesanals que s’hi exposen.


Fruit d’aquesta simbiosi empresarial PUBLINTUR col·labora amb els productes: La Cripta de Gaudí a la Colònia Güell; Gaudí Experiència; La Roca Village Shopping Express; El Castell i la Muntanya de Sal de Cardona; Jamón Experience; i recentment el Museu de Cera a Barcelona.


www.palaumoja.com

Lona Fira Calella

11/10/2016

Producció de la lona de la ciutat de Praga a la Fira de Calella


PUBLINTUR va rebre l’encàrrec de realitzar una lona de grans dimensions dedicada a la ciutat de Praga, dins del marc de la passada 36ena Fira de Calella i l’Alt Maresme.


Així, vàrem confeccionar una lona de polièster microperforada de dimensions 20 x 2,4 metres en PVC que gaudeix d’una alta resistència amb una molt bona evacuació de l’aire. Aquest material permet una molt bona impressió de les imatges i facilita molt el muntatge de la lona. Sota el lema de “La Praga de les Petites coses” estaven reproduïdes i comentades 7 imatges del fotògraf Michal Novak.

Arnold

10/10/2016

Plafons informatius desmuntables per a esdeveniments.


Col·laboradors de l’“ARNOLD CLASSIC EUROPE”


PUBLINTUR gaudeix de la capacitat necessària per realitzar el disseny, la confecció de plafons promocionals i informatius ideals per interiors de fires, congressos i simpòsiums. També facilitem el lloguer i muntatge d’estructures de suport així com els panells de senyalística i informatius per a tot tipus de certamen.


A la imatge lona panel light amb impressió digital format 300 x 200 cm, amb estructura de suport.